The smart Trick of ثبت نام تیزهوشان That No One is Discussing

Wiki Article

اگر در آزمون اینترنتی قبول شدید باید سریعا برای ثبت‌نام حضوری اقدام کنید. برای این کار باید به پنل‌کاربری خود در مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان مراجعه نمایید و کارنامه خود را دریافت کنید؛ در کارنامه شما اطلاعات مدارس پذیرفته شده موجود است که می‌توانید با برقراری ارتباط با آنها از زمان ثبت‌نام اطلاع پیدا کنید.

آزمون های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت همزمان انجام می شود. همچنین مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان به مدت ۱۰ روز می باشد.

سوالات آزمون ورودی پایه‌ی هفتم، به صورت چهارگزینه‌ای، با هدف «سنجش هوش، استعداد و خلاقیت» دانش‌آموزان طراحی می‌شود.

تحصیل در مدارس تیزهوشان به مراتب دشوارتر و پیچیده تر از مدارس معمولی است زیرا این مدارس نسبت به مدارس عادی سطح علمی بالایی دارند و سوالات دشوارتری از دانش آموزان پرسیده خواهد شد، برای مثال به دلیل حجم بالای مطالب و تکالیف، ممکن است دانش آموز دچار استرس و اضطراب شود، پس با توجه به شناختی که از دانش آموز داریم، او را راهنمایی خواهیم کرد.

سلام ما در بخشی که باید سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ایمیل رو وارد می کردیم ایمیل رو وارد نکردیم حالا چی میشه ما در کافی نت ثبت نام رو انجام دادیم

فقط توی اکثر مدارس تیزهوشان مثل مدرسه خود من، خیلی رقابت بالاس و به خیلیا فشار میاد. امکاناتی هم که داره خوبه؛ ولی اینطور که شما میگی بقیه فکر میکنن همه چی گل و بلبله:

پس از اطلاع از نتایج مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دانش آموزان می توانند در صورت قبولی در این آزمون نسبت به تهیه مدارک موردنیاز جهت ثبت نام در مدرسه موزدنظر خود اقدام نمایند؛ همچنین زمان ثبت نام در مدارس تیزهوشان از طریق سایت مختص به مدرسه قبولی جهت انجام سایر مراحل ثبت نام اعلام می گردد.

آزمون سنجش هوش و استعداد مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی احتمال دارد همچون سال گذشته در خرداد ماه برگزار شود.

برای قبولی در آزمون مدارس برتر باید برنامه درسی یک ساله داشته باشید و پایه درسی تون رو در تمامی دروس قوی کرده باشید.

به نظر شما قبولی در مدرسه تیزهوشان به چقدر درس خواندن احتیاج دارد؟

آیا برای ورود به مدارس تیزهوشان پایه نهم شرط معدل وجود دارد؟

 بعد از ورود به یکی از این دو وبسایت باید اقدام به وارد کردن کد ملی دانش آموز و کد همگام او نمایید.

تغییر رشته برای دانش آموزان در سال اول امکان‌پذیر نیست.

در این قسمت فرم تقاضا نامه را پر کرده اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید.

Report this wiki page